Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Nie chce odpalić 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Przy próbie olejowej i zalaniu cylindrów kapką oleju
na dwóch 14bar, na dwóch 8bar na zimnym silniku
może pytanie głupie ale ... czy jest możliwe, że problemem nie są pierścienie tłoków ale problem ze smarowaniem ???
A gdyby jednak nie, to proszę o rady, pomysły jak załatwić temat pierścieni, można coś dopasować po wymiarach czy tylko ebay
HELP


10 kwi 2019, 14:45
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50
Posty: 397
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
Sprawdź na Hipol.pl
Wydaje mi się, że pierścienie są takie same jak w innych B-seriach, więc nie powinno być problemów z dostępnością.

_________________
ObrazekObrazek


10 kwi 2019, 16:19
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01
Posty: 670
Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
pierścionki z Concerto pasują, jak pojedziesz do dobrego sklepu to po wymiarach Ci dobiorą.
Kiedyś do B20A3 kupowałem polskie pierścienie z firmy z Łodzi za 90zł i dawały radę :)

_________________
Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!


10 kwi 2019, 18:26
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
http://tlokianek.pl/pierscienie-tlokowe ... p-579.html
Czy te są odpowiednie? Dodatkowe pytanie, a jak to jest z nadwymiarowymi, znaczy o co w tym kaman?
Czy jest sensowne robienie przeszczepu tłoków w całości z innego silnika?


10 kwi 2019, 19:40
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Spróbuję jeszcze zalać naftą na wszelki wypadek
Jeżeli wejdzie definitywnie wymiana pierścieni to czy sensowna jest od razu wymiana panewek?


11 kwi 2019, 8:24
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
No poradzcie cuś


11 kwi 2019, 16:05
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 430
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Hubert napisał(a):
No poradzcie cuś

Szczerze? Wg. mnie wymiana samych pierścieni jest nieco nieprofesjonalna. Możesz zmienić same pierścienie ale wg. mnie tuleje w bloku są na bank trochę jajowate i jak założysz nowe pierścienie to będzie puszczała niebieskie dymki. Z racji braku nadwymiarowych tłoków sugerowałbym przetulejować blok. Wtedy powinno być lux. Panewki zmień, drogie nie są. Mogę ci ogarnąć pierścienie i panewki jak coś. Sprawdzone w akcji :)


12 kwi 2019, 21:26
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56
Posty: 805
Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
Armagedon napisał(a):
Hubert napisał(a):
No poradzcie cuś

Szczerze? Wg. mnie wymiana samych pierścieni jest nieco nieprofesjonalna. Możesz zmienić same pierścienie ale wg. mnie tuleje w bloku są na bank trochę jajowate i jak założysz nowe pierścienie to będzie puszczała niebieskie dymki. Z racji braku nadwymiarowych tłoków sugerowałbym przetulejować blok. Wtedy powinno być lux. Panewki zmień, drogie nie są. Mogę ci ogarnąć pierścienie i panewki jak coś. Sprawdzone w akcji :)

A ja czapkę do kompletu układanki

_________________
pozdrawiam Plewis


12 kwi 2019, 23:23
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 430
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
plewis napisał(a):
Armagedon napisał(a):
Hubert napisał(a):
No poradzcie cuś

Szczerze? Wg. mnie wymiana samych pierścieni jest nieco nieprofesjonalna. Możesz zmienić same pierścienie ale wg. mnie tuleje w bloku są na bank trochę jajowate i jak założysz nowe pierścienie to będzie puszczała niebieskie dymki. Z racji braku nadwymiarowych tłoków sugerowałbym przetulejować blok. Wtedy powinno być lux. Panewki zmień, drogie nie są. Mogę ci ogarnąć pierścienie i panewki jak coś. Sprawdzone w akcji :)

A ja czapkę do kompletu układanki


To wiadomo, już jak wyjmować tłoki to i tak czapeczka w górę i do roboty ;)


13 kwi 2019, 22:50
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
Hubert napisał(a):
Przy próbie olejowej i zalaniu cylindrów kapką oleju
na dwóch 14bar, na dwóch 8bar na zimnym silniku
może pytanie głupie ale ... czy jest możliwe, że problemem nie są pierścienie tłoków ale problem ze smarowaniem ???
A gdyby jednak nie, to proszę o rady, pomysły jak załatwić temat pierścieni, można coś dopasować po wymiarach czy tylko ebay
HELP


Takie wyniki przy probie olejnej wskazuja dosc mocno na uszczelke i lub zawory. Najsampierw trzeba go rozpolowic a wszystko stanie sie jasne. Moze uszczelka, moze dziury w zaworach.

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


10 cze 2019, 20:14
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Sorry, wyjaśniam problem do końca ...
wstępna diagnoza z próby olejowej się sprawdziła - pierścienie ale ...
ponadto pęknięty jeden tłok i załatwione 3 tuleje, także zakupiłem kompletny słupek.
Ten wątek można zamknąć ;-)


11 cze 2019, 12:45
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL